I'm on my way!!

Idag fick man reda på att det är säkert att jag får MVG i administration & layout! Läste det på min förra skola och då gick jag ut med VG men fick en ny chans nu genom att läsa om hela kursen och jag har verkligen satsat allt!

Så nu är jag en bit på vägen för att nå enda fram. Vart är det jag vill nå då?

Som jag förmodligen tidigare skrivit är att jag sökt in på högskolan till hösten och för att komma in behöver jag hyfsade betyg. Vilket jag verkligen kämpar för nu!!

På högskolan kommer jag studera till förskollärare. Vilket många antagligen inte blir chockade över. Jag är otroligt barnkär och det har jag varit enda sen jag var liten. Redan på dagis tog jag hand om de yngsta barnen. Så det skulle vara helt underbart att komma in på högskolan för att kunna bli utbildad till det. Jag hejar på mig själv för jag vet hur jävla mycket jag kämpar!! Och OM jag kommer in så kommer jag bli så otroligt stolt och det skulle firas!!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback