Två dagars göra!

Igår blev det lite löpning innan jag åkte hem till min älskling! Köpte ett armbandsfodral till telefonen som jag kommer ha nytta av medan jag löper. Medan lillebrorsan kommer ha nytta av det på gymmet och kanske även han när han löper. Senare på kvällen tog jag och Maria (Hampus mamma) en liten powerwalk på ungefär 1h :)

Idag vaknade jag halv fem och trodde klockan var halv sex. Så jag gick upp och börja fixa och dona tills jag en timme senare insåg att jag var uppe en timme för tidigt.. Vid halv sju åkte vi iväg mot Skå för att spendera en halv dag där med mitt flicklag! Det blev 1 vinst, 1 förlust och 1 oavgjort, jätte duktiga tjejer :D
Sen åkte jag och Hampe till Vällingby där han klippte sig och köpte en ny berlock till mig <3
Väl hemma här somnade vi båda och vaknade upp vid halv sex!! Då fick jag lite ångest och tog mig en powerwalk! 1 timme och 15 min senare hade jag gått 8 km :) I converse.. Så tummen upp till mig :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback