Update!!

Nu i helgen kördes det flyttlass, bars det massa grejer och byggdes det! Så nu har vi i stort sett flyttat, vilket är riktigt skönt :D
Underbar pojkvän som ville hjälpa till <3
Blev även en snabb tur på Ikea vilket var riktigt kul :D

Bortsett från helgen så har jag betat av en del grejer i skolan!
Detta återstår:
- Marknadsplanen
- Marknadsrätt
- Hemsida individuell
- Komplettering i psykologi
- Teckna fritt

Marknadsplanen blir garanterat klar imorgon då jag endast har lite grann kvar plus en annons som ska in där! Sen planerar jag även att göra klart marknadsrätten för att få det överstökat!!

Hemsidan har jag endast en knapp kvar på och den fixar jag fram på onsdag (Y) och kompletteringen sker inom de närmsta dagarna!!

Den fris teckningen har jag börjat på och den görs klart på onsdagslektionen (Y)

Snacka om planering!! Men det är vad som krävs för att jag ska få ordning på saker och ting!

Nu ska jag sova för att vara laddad iför en ledig dag med pluggande imorgon.
Nattinatti!!

Kommer lite bilder från helgen också :))




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback